Caitje20 stelt zich voor

In dit topic mag je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Caitje20
Berichten: 4
Lid geworden op: 12-03-2018 17:17

Caitje20 stelt zich voor

Bericht door Caitje20 » 13-03-2018 07:13

Hallo!

Mijn naam is Caitlin en ik ben 23 jaar oud :D 7 weken geleden ben ik voor het eerst moeder geworden van een prachtige zoon genaamd Duan :D
Ik speel de Sims al zo een 15 jaar. Het begon bij een vriendin van mij die The Sims had. We gingen samen spellen en sinsdien ben ik niet meer gestopt :oops: Mijn moeder kocht het spel voor mij plus 1 uitbreiding en zo ben ik begonnen. Vanaf The Sims 2 heb ik elke Sims en uitbreiding gehad :oops:
Het verhalen schrijven en erin verdiepen is pas sinds een jaar. Ik speelde lang met families en vond het jammer dat ik mij niet alles meer kon herinneren hoe het begonnen is. Sindsdien begin ik alles op te schrijven en een verhaal ervan te maken. Eerst deed ik het alleen voor mezelf, maar na een tijdje begon ik het te delen met mensen die Sims leuk vinden en zo ben ik uiteindelijk hier beland. Ik heb er zin in om mijn verhalen hier te gaan schrijven zodat jullie allemaal het kunnen lezen.

Groetjes :kissing_heart: Caitlin

Jojosims
Site Admin
Berichten: 29
Lid geworden op: 12-03-2018 12:25

Bericht door Jojosims » 27-03-2018 18:39

Welkom Caitlin! :angel:

Gefeliciteerd nog met je Zoontje , mooie naam ook :angel:
Ik ben zelf toevallig ook 23! En speel de sims ook al een heel aantal jaar ondertussen download
Wat leuk dat je hier je dagboek wil delen ik ben harstikke benieuwd naar je verhalen!

& veel plezier op het forum natuurlijk!

Plaats reactie